Glassigt...

så sitter man här... själv... ensam och sjuk.... helt absurt att man blir förkyld på sommaren egentligen men va fan... ganska skönt också eftersom att man inte behöver jobba... men rastlös blir man.

jobbade till sent igår... dock mycket lyxigt att komma hem till en lagad middag som ådill å ölen fixa till med två flaskor vin, ådills lilla flört och så lika min vän och jag kunde inte göra annat än njuta... nu vill jag alltid ha en vinflaska öppnad när jag kommer hem från en hård dag på jobbet.. senare droppade den själv inbjudna maddo in med vän och mutsi som redan hade supit ner sig i hörnet.. folk blev fan fulla... mycket märkliga människor det där... 

hade varit hur mysigt som helst om det hade regnat, då hade jag nu gjort en stor kopp te satt mig i soffan och tittat på *hem till gården* eller nåt annat dåligt program som vissas på tv... istället är det ett glassar väder... 



                                                                                 *i´m your´s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0