klaga litte...

var sjuk föra veckan... trodde jag blivit frisk men nej... inte nog med att en jävla geting stack mig igår, nu ska jag tydligen fortsätta att vara förkyld... idag kanske blir sista gången på länge som jag får se min älskade Dee dee... kommer sakna henne mycket när hon nu flyttar till paris...
den ända arbetskamraten som jag trivs riktigt bra med och som gör det roligt att jobba, slutade i torsdags för att flytta ner till skövde för att plugga nån typ av ekonomi utbildning.. dessutom e det söndag vilket betyder att jag ska jobba i morgon... och bara för att det inte räcker med 8h så ska jag jobba övertid... pga jobbet så kan jag inte längre sova länge på helger eftersom att man går upp så snuskit tidigt på vardagarna, så nu vaknar jag kl 8 varje morgon oavsett vilken tid jag går och lägger mig... i stället är jag mycket trött på kvällarna... jag börjar helt enkelt bli tråkig... 


men jag fick ett trevligt natttelefonsamtal idag som jag blev glad över trots att det väckte mig, och min vän som ådill träffar kommer hem till oss i kväll vilket gör mig glad för honom... hon har nämligen flyttat till båros för att plugga, precis nu när de har träffats... mycket tråkigt... 



                                                                                *my hands are small I know, but they are not your´s*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0