lördag m, sill och bullar...

igår var det ännu en ny sissta arbetsdag på veckan... detta firades med en kräfftskiva hos maddos place... hade som mål att bli fullare än öhlen, kanske inte så sunt eller förståndigt men roligt... jag lyckades även och det var han som fick bära mig hem...  maddo gav mig även en mycket fin present, en bild på mig...

vaknade upp till en mycket fin lördag, vi var ådill, öhlen, missis + bihang och jag, vi åt frukost, sen drog vi till skansen... skansen är sjukt underskattad ... va mycket mysigt att gå runt där och titta på alla latta djur... dock mindre roligt att bli stungen av en geting.. 

nu hästar ådill... han är mycket hungrig, vi ska äta sill å potais, sen ska jag baka ut bulldegen som jag har på jäsning... MMM mycket gott... 

lina tycker mycket om sitt liv just nu... och hon ler förnöjt...



                                             *dom kommer komma ihåg mig, för alla gator bär mitt namn*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0