så körde vi bara...

denna helg har varit en av topp fem denna sommar... jag älskar mina vänner.. 

börjades med en mycket trevlig grillkväll hos maddo... den kvällen slutade med fler en en rolig sak att berätta... lite dramatik... tråkigt då att man inte kan berätta dem... man försöker ju vara en bra vän så gott det går:P... men maddo nu har du gjort samma sak som jag... 

lördagen började mycket trevligt redan innan man hunnit gå upp... sen var det mitt ställe... festen slutade vid ca 5 efter som jag gick till sängs tidigare en alla andra så vet jag inte riktigt... min lilla bror som ej har alko åldern inne blev full och satt och kedje rökte... får se fall mor min e glad på mig eller inte idag... men iaf... Ådill å en vän till mig tycktes finna varandra också under kvällen... vilket jag tycker e jätte bra:D... dock hade han en tjej här uppe från skåne i helgen så under festen blev det dock bara en massa prat mellan dem.... flickan från skåne blev inte så glad och gick å la sig tidigt... men va ska man göra???... min vän e ju super bra för min rumskompis... 

folk verkade dock mycket glada och nöjda... de sissta 7 personerna var tvungna att bli aktivt utkastade så... ja...

idag har vi redan hunnit med en pankaks frukost... det var jag, mary, dunken, ölen och flickan från skåne... min rumis har nu dragit till prag för att ha spelningar med sitt band...  jag har hela lägenheten sj i en vecka nu...  woho!!! party party...




                                         *he´s the only one for me...*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0