söndag!!!!

så e de måndag igen... om nån timme... inte så nice, men vad gör man.

vart sjuk från jobbet större delen av veckan, inte så nice det heller... men lördagen var mycket trevlig... 
botkyrka reunion, ett mycket trevligt event där bland annat bandet som kom från prag, via lilla picasso och är systembolagets bästa kunder stod på scenen... 

efter denna helg tycker även min systerysters vänner att jag är mycket elak... vem, jag? skulle jag var ELAK??? kan jag aldrig tänka mig:P... man får skylla säg själv om man är tacksam att reta. livet e hårt i bland... sucks to be you!!!

så nu sitter min combo ådill och jag i våra (eller hans) röda soffa och tycker inte det e trevligt att det är jobb i morgon.
han har ont i naken... jocke jobbar i en lampaffär, de ni... nä nu blir  det bara en massa gröt här, ett tecken på att man ska sluta prata en massa onödig goja....



                                                                     *den där blicken som får mig ur balans*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0