sthlm vs... gbg.... även Winnerbäck!!!!

hu bu mig... så har man fåt en ny faster... en mycket trevlig och högljud faster som gör min mycket kära farbror glad... mnen hon e göteborgare *sagt på gbg språket*..... och de valde sthlm dagen att ha bröllopet på.... 080808... så mina vänner... jag med fam befan mig i fredags i gbg... men trevligt var det och spriten var gratis...

nu efter att ha varit hemma i ca 14 h så ska jag nu dra vidare till en veckas, förhoppningsvis, sol och badande ute i skärgården.... ska bli mycket trevligt... för jag har semester!!!!... 


jag såg även Winnerbäck igår på zinkensdam.... åhhh, upp, upp... han e så jädrans bra live... killen hade för faaaaan  tre förband.. nice... på grund av detta så var det också mycekt segt att åka bil på morgonen från Götlaborg... men men...  jag fick ju i för sig en helt underbar frukostbuffe... dagens frukost lär ju inte bli lika tummen upp... ska dra om 20 min... 

puss å kram 



                                                                                    *kom ihåg mig då...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0