helger!!!

söndagar... hmmm... e inte lika trevliga som fredagar, eftsersom att måndagen kommer efter and worke... men de bästa som finns är ju även söndagarna... lite lagam slö i kroppen pga alkohol intag kvällen innan... å man bara degar med gott samvete... de e ju söndag, en villo dag...

precis sett  "fröken sverige" ... sjukt dålig film egentligen, historian e mesig och skådespeleriet är kasst... men jag älskar den, av nån jävla kkonstig anledning blir jag glad av den... de e sjukt bra musik i (förutom bandet i filmen)... ingen film jag räkomenderar men... av nån jävla anledning e den på min top fem lista av happy films...

har festat med bönder i helegn (tydligen)... sjukt roliga männsikor... de vill så järna vara norrlängar, snussar och pratar som ena riktiga norrläningar jo... men va ska man göra... de råkar bo här... jag har nog lyckats bra i helgen iaf... vinfläckar på både vit tröja och skor, gräs fläkar på knäna, bullor i huvudet, (tänk inget konstigt nu, jag är en fin flicka)... jag tror jag haft roligt... så tack för denna helg, nu ser vi fram emot nästa helg som kommer börja på KGB på fredag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0