herre min skapare...

å när ska man få bestämma själv vad som är bra för en själv???? jag är ... kanske inte vuxen... kanske inte så förnufttig alla gånger i mina beslut.. men kan jag själv få avgöra vad jag själv mår bra av... TACK!!!... snaka om att prata vid sidan av... kommer bli en sommar med lite happining...

flyttar om två veckor och vissa kan inte sluta påpeka hur absaurt de tycker de är... vad är det som är så konsigt??
det är vella jätte bra att flytta ihopp med en kompis... bättre än att flytta hem igen som är det andra allternativet eftersom att jag inte pallar eller får bo kvar i min lägenhet nu...

dessa människor på jobbet... tanter... en av dem springer på toa alltisd 10 min innan rasten börjar... alltid... desutom förstår hon typ inte vad man säger och skrattar åt sinna egna skämt hela tiden... så har vi häst ansiktet som tack och lov varit sjuk hela veckan... har kommit hitt, småfnittrat som hon alltid gör och gått hem innan lunch två dagar för att hon måde illa,,... men de e bara hon som vet...


ska bli så skönt med helg... men vad f***n ska man hitta på då....

klart slut på klagandet

*du är min när du vill ha mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0