hua mig...

har inte varit så tröt på evigheter... men nu e de fredag i morgon jippi... ska bli skönt med helg!!! i morgon blir det grillning hos maddo och på lördag e de inflyttningsfest at my place.. 

men idag e jag helt fuckad... jobbat hela dagen och sedan gick jag å simmade en timme... va nog lite för ambitiöst efter en hård dag på jobbet... ska ju hinna en massa andra saker idag med... 

en annan sak jag funderat på under de extremt varma  förhållandena på jobbet är hur människor kan förändras så brutalt pga av att saker inträffar, eller att de gör vissa snedsteg och sedan med de dåliga samvetet helt plötsligt blir bättre människor... något jag faktiskt tycker om.. det dåliga samvetet, tummen upp för det.. 

nä nu ska jag gå och sy skjortan till trummisen i the EVENTS!!!


              



                                                                                                                       *kan jag bli den jag va igår*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0