sårande...

jag hoppas att alla har en vän som i de dystraste stunder kan få en att le...

sj har jag en handfull sådana vänner å de e guld värda, men en av dem har försvunnit... 

hade en konstig dröm om honom i natt...  han var på en fest med sin tjej och sin son, hans flickvän var sjukt trevlig... i drömmen, har aldrig träffat henne... aja... pga detta har jag typ tänkt på honom hela dagen... saknar vår vänskap stört mycket, idag iaf... 

förra året hände det en grej som var sjukt jobbig och det var bara han som fick mig att skratta å le den dagen, de vet han dock inte om men det betyde mycket.. 

så jag slängde iväg ett mes till honom... skulle kännas konstigt att ringa efter så lång tid... men antingen har han valt att inte svara eller så ja... finns de någon uppenbar anledning... men men... vet inte varför vi inte e vänner längre... inte så att han var en av de närmaste jag hade... men som sagt vissa människor blir man glad av att bara prata med...

e lite ledsamt så där... 

             

                            *om du var här*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0