ÄLDRE män...

det här med äldre män... va e de me dem ??? fick ett sms av Stinsen för ett tag sedan som berätta att hon hade yrkat köttsligt umgänge me en pappa... jag tänkte självklart att han kankse var si så där 25, en ung pappa... men nja, jag hade fel med 10 år... det var tydligen riktigt bra... så jag ställde självklart frågan "men var de inte lite kort då".... för jag har ju hört från andra håll att de lite äldre har en tändens att inte orka lika lång tid... men så var inte fallet... de va en 10 påängare...

jag har även en annan vän [tänk... jag har fler än en] som de senaste åren, av en händelse enbart haft dessa äldre män... de har liksom bara blivit så... den första ville inte binda upp sig då han inom en snar framtid ville ha barn, så han tyckte de inte var rättvist mot henne, den andra vågade inte berätta för någon i sin omgivning då han tyckte hon var för ung och han fick tupp jukk när han fick reda på att hon berättat för bland annat mig om honom [men vad hade han förvänntat sig... vi är ju tjejer... vi berättar allt, vet precis hur han är i sängen utan att själv ha provat] så efter ett tag och med ett brustet hjärta hittade hon nästa äldre man (alla är över 30)... han berättade dock för alla om min lilla vän.. på jobbet för föräldrar... ju name it... men även denna man fick kalla fötter eller någonting,  han kan inte riktigt ha ett förhållande nu... men man kan ju fortfarande tröffas och umgås på ett vuxet viss...
här ser man ju att de kan uppstå vissa problem med äldre män... men som sagt det har ju bara blivit så...

min äldsat var bara 27  [28 nu om man ska vara noga]... så de e ju inte riktigt över 30 saträket.. å nej de funkade inte heller... fast de var mer den vanliga från min sidan "de e inte du... de e jag"... efter att ha hört från många håll och kanter så kanske man ska prova en äldre man... i rent forsknings syfte, sen kan de ju bara hända... de kan man ju inte rå för... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0