Fylleslag....

*galen* är ordet som beskriver festkvällen igår...

kvällen börjar med att jag möter upp Missis i bågen och delar på en halv flaska vin... va hur skönt som hälst och sitta piffad upp till tänderna i kvällssolen och halsa från en flaska rött... sedan tänkte vi göra en liten nostalgisväng och drog in på söderkällaren där vi tog och delade på en öl... var väldigt bisart att vara där när stället va totalt tomt... efter ett tag kom det två personer till och satte sig i den dunkla källaren...

sen bar det i väg till 20års festen som befan sig i gamla stan i en fin liten ateljé, det va lite *öfre* människor på denna plats... så det var bara att läga på en mask på ansiktet och spela med... det vill säga, lillfingret ploppade upp... vi bestämde ganska tidigt att här blir vi inte kvar hela natten så vi ringde Ådill för att kolla hur saker och ting låg till...
vissade sig att hela paket var ute för att firra Lillebror och Dunken...

när vi gick från festen var det någon som slog mig i huvudet... helt plötsligt var jag skit full, hade noll koll på min kropp och det fanns ingen chans att jag visste hur man gick rakt... tror också att jag var duktig på att påpeka hur full jag var... så när vi gick där på den smala gatan inne i gammla stan sa en man det vi båda giock och tänkte på "jobbigt att de aldrig kan göra raka vägar" ... e fortfarande helt förvånad över att jag kom in på stället, [som jag inte kommer ihåg vad det heter] att jag överhuvudtaget lyckades få upp läget, gick rakt in på stället med cig i handen... tog också ett tag innan jag fattade att jag var inomhus och att jag inte kunde röka där... det var bara att fimpa helt enkelt... folket som var med igår har aldrig någonsin sett mig så dyngrak men ak så glad jag var...:D...

kvällen fortsatte med att ett gammalt ex kom fram och bad hundra gånger om om ursäkt pga av vissa dumma saker... jag tackade och tog emot alla drinkar :P... sen skulle vi helt plötsligt hem... kvällen är lite blurig... men men... jag hade otroligt roligt... kan va skönt å få till ett riktigt fylleslag i bland... kvällen slutade än en gpng på nattbussen... det var Dunken, Ådill, Öhlen,  Missis och jag... resten av de 20 personerna lämnades kvar på stället för att fortsätta intaget av alkoholen...

nu e de söndag och idag ska det åter igen deggas i solen...

Kommentarer
Postat av: janet

Livet är en fest, å jag finns i livet!! Tjing!

2008-06-10 @ 18:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0