Lilla Mads...

Mads har inte riktigt förståt det som jag och säkert många andra har förståt för länge sedan... Lina är inte rolig... man skrattar inte med Lina folk skrattar åt Lina... så vad ska jag göra... ganska svårt å skriva en rolig blogg då om man inte är rolig... kankse inte riktigt det som är meningen heller... men men... snart kankse hissen alnlender till Mads huvud snart med denna kunskap... å nej... jag skriver inte som blondinbella... herregud... att jag solar är ju faktisk viktig fakta... man blir ju brun om man gör de *da*...

men Mads tyckte att jag skulle skriva mer intressanta saker så.... hmmm... vad är då interessant... fick ett skamligt förslag i fredags... vet dock inte riktigt hur seriöst det var... eftersom det var från en vän så tog jag de icke så seriöst... och nu undrar jag då, hur intressant den informationen var för alla andra människor... inte så mycket antagligen...

nä du Mads... skriv dinna elaka komentarer så får vi se fall jag får något roligt att skriva om...

puss på dig snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0