Onsdag = Lillördag

så sitter man här igen... de e torsdag morgon, hade planerat att gå upp tidigt och tränna med syrran... men de slutar ju nästan aldrig som man tänkt sig.... speciellt inte om man planerar att träna :P...

vi hade avslutning på scouterna me barnen igår... de fick segla runt i OP jollar, från punkt A till punkt B... tror dock att Igelkotten och jag hade det mycket roligare än barnen när vi sat i Whiten (en motorbåt)... först gick minna älskade gul&blå jeans sönder som jag haft i ca 5 år och är lappade överallt, revan gick längs enna bakfickan... ena halvan av rumpan blev totalvädrad ute till havs igår... det tyckte den mycket om by the way...
vi total dränkte en jolle mm... vi hade helt enkelt elakt roligt :D...

efter att barnen äntligen hade försvunnit satte sig ledo i båten... det var Ådill, Maddo, Grisen, Igelkotten, Skanaar, ett stycke bihang till Igelkotten och jag... vi tog Whiten och åkte ut på den lilla sjön... stanade motorn och känäckte ölen, tände ciggen och hade världens röj med myggen.... vi tog en vända förbi fjortisarnas numer ett ställe, där slutade det att Maddo monade från båten, "shes the man"... de försökte även få med oss på "andra sidan" men fjortisar själva fattar nog inte hur roliga de är... man kan ju inte göra annat än garva...

kvällen tog dock inte slut när ölen i båten var slut (jag fick alla burkar.... är en fattig liten flicka just nu... så om du vill sjänka en slant) vi bestämde oss snabbt för att Grisens lilla lägenhet var en lämplig plats att fortsätta på... till slut massade Ådill och jag oss till tåget... där satt min syster yster, kvällen fortsatte och fortsatte... tror jag somnade 4...
en av anledningarna att de inte bide nån träning idag... men de finns ju fler dagar...

man lever bara en gång... då ska man njjjjuta så mycket som möjligt..

nu är det också bestämmt.... Ådill och jag ska bli så kallade sambos... har sagt upp min lägenhet, hade tänkt flytta hem till föräldrarna... men nu så... v 34 helgen där... då flyttar lilla lina till en 3:a... woho...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0