Trevligt...

vaknade å var sjukt trött... det var så varmt så man var helt utslagen när man vaknade fast man sovit större delen av natten... hatar min lägenhet på sommaren... den e på 19 m2 och solen ligger på det ända fönstret hela dagarna... sjukt varmt blir det... det  är tur att man har föräldrarna ifrån sig med 10 min gång.... så det blev ännu en dag med solande idag :D...

igår sat vi och deggade hemma hos maddo... var helt slut... dekade efter två glas rött... tur att man har systeryster som jobbar inom resturangträsket och jobbar sent å där av kunde plocka upp en med bil påvägen hem... allla var helt borta igår, när det var nationaldagen och allt... men men vad ska man göra.
jobbade hela dagen på hogsla by... man blir som en ända degklump av att jobba ute i soloen hela dagen... ge mig svalka!!!!

(jag vet att jag inte borde klagga eftersom att sommaren troligtvis kommer regna bort snart)...


ska på coktailparty idag... klänningen är nu färdigstruken och redo för nya äventyr... bara jag som behöver lite stryckning nu innan jag och klänningen går ut... sen ska jag sitta å dricka lite gott vin i park innan festen börjar på riktigt... får helt enkelt se vad för galna ting som kommer hända ikväll...

*huhu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0