va fan...:P


kom fram en snubbe mörkhyad och pratade bara engelska...  jag och maddo blir med jämna mellanrum ständigt uppragade av dessa män... säkert fler därtill... men e inte människor konstigt tröga när man står och säger rakt till dem, "jag känner inte för att prata och jag vill inte prata med dig idag" att då få frågan fall han kan få ta mitt numer "NÄ" va vad de som var så svårt att fatta innan... då får man alltid dra till me "jag har pojkvän"... även fast man lever ett singel liv... men att människor kan va så dumma att de inte fattar... jag sjä'lv kan ha mina blonda stunder, då jag talar innan jag tänker... men de där är ju extremt...

lillsyrran hade en blond stund för några dagar sen... hon hade ett gäng kompisar hemma hos henne... när alla hade gåt hem så var de en av killarna som glömt kvar sin mobil... [bör kankse påpeka att detta var i nyktert tillstånd]... så hon tar sin mobil och ringer honom för att säga att han har glämmt den... innan hon fattar vad hon gör så hinner hon reflektera att hans mobil ringer hon kollar vem det är och inte fören då förstår hon... blonda stunder kan vara härliga ibland... jag var klasens vurpa så jag vet...

huhu... nu blir de söndags grill hos föreldrarna... jag och syrran ska nu förbereda speten... ska se om våran lilla sladisbror kan göra något...

njjjjuuut nu.... som man säger på Gotland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0