woho... de är sol...

har nu legat ett bra tag i solen med syster yster och stekt på fläsket... är dock fortfarande inte helstekt utan de brukar ta ca en sommar... men i år ska jag bli välstekt... har en tävling med en arbetskamrat, förloraren måste bjuda vinnaren på en glass... mohahaha... jag e brunast än så länge... jag leder:P


image6

syster och jag sat i rosenträdgården... vi lekte lite med mors kamera...
här e lite smak prov... på mig så klart :P


image7


image8

vi är fortfarande under träning... det är verkligen en konst att ta finna bilder!
nu ska de ut å fortsätta att stekas.. e bara så sjukt varmt...
än så har vi inte haft en dålig sommar...

ikväll blir de grillning hos Deedees föräldrar... mkt gott!!!!


*du fanns där, varför gjorde du så*

Kommentarer
Postat av: Mary

Lina Lina Lina, du måste lära dig vad som är kvalité gällande film... ;)

Du, jag har ingen aning om hur någonting blir i Frankrike.. Omöjligt att säga när du kan komma... =/ När ungefär tror du att det handlar om?

2008-06-05 @ 22:41:59
URL: http://marywho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0