Fredags galet....

Som sagt... alltid ska de hända något... blev en helgalen kväll med grabbarna och två tjejer..
Trodde att jag bara skulle in och ta någon öl på söder... men kom ditt och alla var borta, i stället skulle vi på en lillasysters skiva... Dock har vi blivit lite för gamla för sånt kände vi ganska snabbt utan att ens komma in i lokalen... 220kr för garderob och inträdde när man bara vill dricka öl, nja... så några bestämde sig ganska snabbt och gjorde en utbruytning så att vi snabbt kunnde ta oss därifrån... allting slutade med att vi satt på den skrattande ankan, vi tappade hälften av paket då en av pojkarna hade ett halvår kvar till den gällande åldern... men vi som redan hade fått våra öl i handen kunnde ju inte direkt lämna en så god dryck ouppdruken... vi satt kvar helt enkelt...

Hade premiär med minna nya vänner (de svarta skorna med röd sula)... tror de var länge sedan jag älskade något så mycket... ska slänga upp en bild på dem så fort min kamera har börjat fungera igen, de vill säga, tills min kamera har fått laddade baterier (kan ta ett bra tag)... tror också det var skornas förtjänst att en kanonfylla blev till, blev bjuden till höger och vänster... man måste blivit skitsnygg med de skorna på helt enkelt...

kvällen avslutades inte på nattbussen dock på väg till förorten... utan tre av oss tidigare10 personer kom hem till mig och jag ställer mig och börjar laga spageti och köttfärsås... en vin flaska korkas upp och Ådill, Dunken och jag börjar leka "jag har aldrig".... har nu fåt veta att Ådill har använt sina pengar till saker som jag inte trode han skulle göra.. de slutar iaf med att klockan blir galet mycket och alla tre somnar i min 1.40 säng, den e ganska bra till att sova två i, men dock inte tre.. vakna kl 11 och nu har bekinin åkt på... ska ta plats i färeldrarnas trädgård och bli sjukt brun... måste ju på något vis lada inför kvällens röj...

huhu... ha de bäst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0