huhu.... uppdatering lördag

 
Mina favorit skor... bilden är tagen sommaren 2006, tror jag köpte dem 2004... nu är det dags att slänga dem... har aldrig haft problem meds sånt förut... men de e speciella på något konstigt höger å vänster...

kände att jag bara var tvungen... eftersom att de inom en snarframtid kommer att kastas... men som tur e har jag minna nya älsklingar som kan ersätta dem...

har legat ute i solen heladagen nu nästan... typ fem timmar iaf, blir man brun??? nä... man e så segstartad, svensk som man e... men om jag ligger så här några helger irad så bör de synnas snart... är inte likblek längre iaf... de får man tacka gudarna för :P...

ikväll blir de mer öl, tänkte jag skulle flasha min tatto som jag har på benet ikväll... gjorde en liten tillfixning på den föra veckan å nu så e den välldigt snygg.  här är en bild på den och minna bleka ben innan fixningen

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0