här siter jag!!!

shit vad tiden går, sitter just nu hos mammapappa och skriver ett kostym scehma till jobbet eftersom att vår ladare hema till datorerna har checkat in för gott... men men... vi tog ju lite familjerbilder för ett tag sedan ... så här blev några... (veldigt svensson ylle, men vi är en sådan helylle familj... med en viss krydda av bitskttemprament)

 tog lite singelbilder också. hela fam samlad.

de vackra syskonen.  jag och min kära systeryster.

 jag vissar mig från min bästa sida... mohaha...




jag har länge letat efrter en möbel, en tunelbanevagn, en sång... nånting som bär mit namn... och i söndags fan jag den!... var i sthlm med min lilla frisör och skulle ta en fika... men e man flicka och befinner sig i stan slutar det alltid med att man hittar affärerna.. man dras som en magnet och pengarna bara hoppar ur plånboken.. (dessa pengar... har aldrig förståt vart det försvinner)...
Men iaf, vi tog oss in på indiska, vilket är dötsdömt, det går inte att komma ut därifrån utan någonting... men jag hittade ju den!!! min hylla, en liten ynklig vägghylla som hetter ´Shelf Lina`... så nu ska den upp i hallen eller köcket och de ska plasceras ljus på den... vad annars kan få plats på den??? den e ju ytepyte!!! öhlen tyckte det var hur fånigt som hellst att köppa en hylla för att ställa ljus på, men det få stå för honom...

en annan sak... e jag den ända som gör roliga miner och hand rörelser när jag skriver...??? ser ut som när jag pratar, fast inget ljud kommer ut... eller e jag lika knäpp som jag tror... kanske lite kneppare... kan ju inte stava så..  men va ***...


so looooong.... 


                                                          *jag ville bara va med dig, jag ville bara va med dig*

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha vafan lina, din brorsa är ju snygg ju!

2008-11-04 @ 22:45:44
URL: http://marthamydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0