jobba dygnet runt!!!

kanske inte riktigt men känns så... tänk dig själv att ha ett heltids jobb och plussa på ett deltidsjobb typ som innefattar en hord med små små ungar... shise!!!! fattar inte hur dagis, förskole, lågstadie mm personal orkar... fast måste ju erkänna att det kanske är lite roligt, när det är final och öppning och alla barnen är på scenen och det är mycket lungt bakom scenen... fattar inte var de får sin energi ifrån... 

men de har varit en trevlig vecka... föra helgen var jag den lilla söta lilla my.... sur och butter sprang jag runt i en liten röd egensyd klänning nykter (eftersom att jag skulle jobba med alla söta fejm barn dagen efter) så svart.J. jag mins att du drog ner dina kära byxor och lite mer än vad du borde ha gjort... men tack för att du än en gång visade världen hur gud skapade dig... men snart får han fan ta och lära sig att hålla sig gömd... vet också nu efter maddos årliga maskerad att min kära lille pojkvän inte bör färga håret eller skägget svart (det bör häller inte vara slätrakat) tänka sig att jag tycker om honom precis som han är, blond med rött skägg... knus!!! ( de där blev nästa lite för gulligt för mig... men så måste de bli)

var även en muckfest i min heeeem i fredags, dock inte min, utan en liten wannabe brat (temat) som hade mage att göra lumpen.  tur för henne har den hårda tiden tagit slut och det firar man så klart med att supa ofta och mycket. vad annars. 
så kom hem efter att ha spenderat min dag på min två kära jobb, festen var i full gång när jag anlände... måste dock erkänna att jag var den första som lämnade festens tillhåll, jag kröp till korset där en mycket skön säng väntade och en godnatt saga av öhlen... 

resten av helgen har det varit jobb jobb och i morgon e de bara jobb jobb... så de börjar bli dags att ställa klockan på sex!



                                *hon satt vid ett bord men hon vägrade dricka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0