segt som fan!!!

har just nu en liten katt som promt ska ligga på mina armar och datorn samtidigt som jag skriver... och tvätta mig lite samtidigt med sin sträva tunga... tur för mig... jag slipper duscha idag med.... 


har hittat min utbildning... på dramaten... de tar in fyra personer vart annat år... så de e ju ganska lugnt... jag kommer ju komma in. måste ju typ liga i som fan och få bättre meriter om jag ska komma in.. men det ska jag!!!

hästansiktet har ju slutat på jobbet... de e så underbart skönt... hoppas bara att jag inte behöver sluta snart :(.. eller de skulle ju vara ganska skönt... industrisömmerska e ju inte direkt drömjobbet... det e ju just nu ett sätt att få pengar i fickan bara... 

om en månad blir jag äldre.. tänkte bara säga då att jag vill ha ett antal miljoner... ett eget privatplan samt ett antal hotel runt om, kanske en bil och då kan jag snäll få ett körkort på köpet... en stor vindsvåning mitt i city... och ett jobb där bara jag bestämmer... men om jag får de första jag ber om kan jag kanske fixa resten själv:0...  annars har jag allt jag kan önska mig...!!!



                                               *om bara min älskade väntar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0