kvällsstund med en dator och gott sällskap.

så sitter man här igen... har sytt på ett tält på jobbet idag... inte så stimulerande men det fungerar liksom så där.. har vart hos gyn och kollat mitt blodtryck ... jag hade ett perfekt blodtryck... efter en 20 min lång powernap i en skön soffa... så nu fick jag fortsätta gå på the pills i ett helt år... 

min vän var kvar i min och ådills lägenhet när vi gick till jobbet i mrorse... hon skulle sen icke komma tillbaka men den lilla klanten tog extra nyckeln, låste dörren och slängde in dem i brevinkastet där efter kom hon på att hon glömde sin lilla mobil... så nu sitter hon här brevid mig i ådills röda soffa... 

måndagar är inga bra dagar... jag tycker om öhlen....




                                             *all I wanna do 'bang bang' and steal your money*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0