skit sur!!!

fan vad sur jag e... lite förvånad sj... men jag blev typ skit besviken... haft en skit dag på jobbet... vart tok irriterad på alla arbetskamrater idag... och har bara velat slänga jobben i vägen idag men jag har hållt mig i skinnet, och försökt andas djupt... när jag bara vill berätta för alla vilka idioter jag tyckte de var idag (dock inte alla)... men den lilla jantelagen i mig säger att så kan man inte göra... så nä... i stället har jag tänkt på va jag skulle göra ikväll... (bortsätt från att jag skulle städa) ... så då blir man inte så glad när man får ett telefonsamtal och allt ändras... och det ända man såg fram emot försvann... 
nu kom den lilla dramatiska Lina fram som mamma brukar säga... men jag skiter i... en sak till som jag inte gillar är att jag gråter när jag e arg... svaghet? ja...!!!! man hamnar ju i underläge... så nu har jag svullna ögonlock tack vara ett jag e så jävla besviken på denna skit dag... fan vad jag inte vill gå till jobbet i morgon... 




                                                             *I speending my time*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0