vardags morgon mys me en te kopp...

shululu... har varit i borås i helgen.... tog även en tripp över till gbg, helt otroligt att vi fick med oss öhlen ditt... men de fick vi!...

 så min vän, ådill, öhlen och jag satte oss i en bil och åkte till gbg från Borås i en blå volvo.. vi har även lärt oss denna helg att det heter bron och ölandsverandan, öhlen fick förklarat för sig varför han är beundransvärd av en full tant maja,jag lärde mig att de inte kan göra mojito på harry´s i borås... 


har varit en vecka i turkland också... var mycket trevligt.... jag e ju mycket brun!!! jag och frisyren låg långa dagar på stranden och jäste samt badade lite... och åt god mat... folk har blivit mycket förvånade över att mitt intag av alkohol sträkte sig till två öl, efes, under hela semestern ... första dagen... en på stranden och en till middagen... sen blev de bara inga flera.. blev matförgiftad sista dagen... fy fan säger jag bara... frös i 30 graders värme... raggsocker och kofta på var det som gällde.. samt handdukar som täcken... börjar dock tröttna på turkiet nu... fjärde gången jag var där... blev dock nötjd med resan... vi åkte ospec och hamnade i side där vi ville samt på ett bra hotel... lägenhetshotel... de va lite suvve.. 

so long... 


                                     *what a long strange trip it been*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0