bara torsdag!

tjudelu... sitter här hemma och väntar på min lilla vän från båros som även är min rumis flamma.. har lite smått långtråkigt... och  så har jag en störd träningsverk, främst i alla magmuskler..  terminen har ju kört igång nu på riktigt, och så även träningen... tänker fortsatta att satsa på att bli en liten karate kid.. wohaaaa.. eller nåt i den stillen...  när jag vaknade i onsdags så var min första tanke... *yes... ingen träningsverk*... men så som en ond liten vän smög den sig på under arbetsdagen.... i morse var den för jävlig,..

shit vad jag tycker om att klaga den senaste tiden... och detta trotts att jag är riktigt glad.. hum... men jag är dock... eller dock, vad säger jag... tur är att jag inte är värre är butter människa numer ett som alltid är sur så fort hon öppnar munen... tidigare i veckan hade hon dock rätt till det då någon på hennes efterfest hade bestämt sig för att lägga en liten fin brun kabel i hennes papperskorg i köket... tihihi.. hade inte vellat vara där och se det... så jag hade en himla tur att jag inte är mer än kollega med henne...

nä nu ska lille lina göra annat vettigt än tänka på du!!!


                                *jag vill känna mig fri, fri, fri, det är min filosofi, fi, fi kolla, kolla att...*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0