bastugalen....

så har det varit en kräftskiva i helgen... mycket trevlig Missis måste jag säga! (hoppas att ni kom iväg i tid)... Mutsi vurpade och förstörde sina byxor min vän blev totalt dyngrak, slutade med att hon däckade i soffan men innan det han hon brotta ner Mutsi, få kåda i håret i bastun, ramla på stenarna i vattnet och mycket annat roligt och gulligt som bara vi andra mins.. bra kämpat vänen :P...

var även en mycket trevli liten bastuvistelse med nästan hela gänget, samt lite badande i den svenska skärgårdsön... öl på agregat luktar nybakat bröd... mmmmmm....

lyckades dock köpa de äkligaste kräftorna som någonsin existerat... mycket BM av mig... (börjar märkas att jag umgås mycket med M*2 mycket på mitt otroligt nersmuttsade språkbruk numera). men det var en trevlig helg med en mysig raod tripp ner till den lilla skärgårdsön...  kvällen slutade med att jag blev väckt av en fumlig och snubblande sängkamrat, som jag sedan blev intryckt i väggen av pga den minimalla sänge... 

men bara för att man dan efter ska åka hem så betyder det inte att festen är slut, det kan Öhlen och Mutsi tala om för er... det förekom en mycket hög maltkonsumtion i bilen på vägen hem... samtidigt som min vän fick vetta vad hon hade åstakommit under kvällen innan... 

i bilen fick jag även ett telefonsamtal som resulterade i att jag har två söta kattungar hemma hos mig nu, lilla Zoë och Kajsa... 



                             *inga stormar får oss att tveka, vi vet vad vi vill*

Kommentarer
Postat av: Vännen

Erkänn att ja borde få creds för att ja lyckades brotta ner Mutsi trots att ja va helt inne i dimman! Något att vara stolt över me kvällen åtminstonde

2008-09-08 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0