jodan shodan...

karate... all denna japanska... ingen aning om vad den betyder, ingen aning om hur man stavar, kan bara ljuda vissa av dessa japanska ord som berättar för mig vilken ställning jag ska inta vilket slag som ska utföras och mot vilken del av kroppen... *hay kukaratshio jodan shodan*...  men jaja... du mennar så, jaja då förstår jag precis... DE E FAN SKIT SVÅRT!!! all koncentration går åt till att lära sig ett nytt språk... och att svettas i floder också så klart!...

                                             det bokstavligen rinner om en....
*öhm, ventelationen, är som man säger... död!* eller vad abo hassan skulle ha sagt... *och fönsterna, är som man säger... låst*

men de är roligt... och snart kanske jag lär mig lite... kanske inte orden men typ lite slag sparkar blokar mmm...

shuså kukris yusm ... någonting... inte vet jag...


                                                     *jag skulle pröva mina läppar mot nån annans om du lämna mig nu*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0