måndag, 06 30.... typ

upp tidigt, ont i halsen...  kommer sakna min vapendragare på jobbet som bara den idag har jag en känsla av...

min vän kom hit igår från båros... mycket sjuk, men är man förtjust (kär) så är man... uppenbart... bra för ådill som hängde läpp lite under veckan.. 

börjar bli dags för frulle.... vet inte riktigt än vad jag ska ta men iaf ingefära te..  en mycket intressant information för er.. 


nä nu känner jag att det börjar bli dags... kommer inte heller att bli en kristalkrona i köket, vet ni hur mycket de kostar... men jag vill verkligen ha.. nu ska de bli frukost, sen ska jag ta mig till mitt otroliga stimulerande jobb och jobba länge...





                                                                           *I can catch the moon in my hand*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0