pusilipusspuss... Ådill spyde!

hösten e en mycket underbar årstid... sitter å njuter på morgonkvisten... å nu e de lördag *wee*... hade vänner förbi som sippade på sina vinglas igår (dracks även lite öl)...  börjar bli så jävla tantig å jag skyller allt på jobbet, man orkar ju inte göra någonting längre och så vaknar man så otroligt tidigt hela tiden... idag vaknade jag kl 07 35... tant tant tant... pinsamt men sant... men som sagt det är inte mitt fel.... det är jobbet... 

gick och la mig vid ca halv ett... helt slut... vaknade nån gång mitt i natten av att ådill kom hem... han gick raka vägen till toaletten och började hulka... sen hörde man hans staplande steg till sitt rum och han sover än... vilket i för sig inte är så konstigt.. kl e bara 10 15... men va fan... när  jag sat i mitt fina vardagsrum i morse och åt min frukost hör jag hur granen över spyr i maraton takt... helt otroligt... man hör ju allt genom betong... mycket gross.... 


ska ta en promenix snart... skulle simma men badhuste har stängt pga tävlingar... blev hänvisad till fittjabadet på deras hemsida..  så snällt, men vem orkar ta sig ditt... nä ska klä på mig lite kläder snart och gå ut i det fina höst/sensommar vädret..


soooo long... 



                                                  *love is a burning thing*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0