sega människor!!!

dessa sega och otroligt långsamt pratande människor... de stör mig... nåt abnormt....

var hos gyn idag eftersom att jag behövde ett nytt recept till p-piller.. tänkte att de tar inte så lång tid... jag hade brotom eftersom jag åkte mellan två jobb, men jag var tvungen att ta det idag eftersom att lilla lina behöver dem denna vecka... så där sitter jag stressad som bara den eftersom att jag har elever som väntar... först ska man då in å prata med en kurator, hon var dock snabb och efektivt, jag sa vad jag vill gav mitt namn och person numer och avslutade med att säga att jag hade brotom... snabbt klart, men sen... shise!!! kommer in till gynkan säger att jag bara är där för att förnya recept (och eftersom att de e klamydia måndagen så varför inte tänkte jag... man ska ju endå bara träffa en mugg).... *mmm... ja... hummm... vilka har du haft tidigare?* jag säger vad jag har haft tidigare *mmm (titta i pappren ändå).... ja... å så tar vi blodtrycket* och maskinen vill inte funka!!!! men va fan... blir ännu mer stressad eftersom att som sagt mina elever står och väntar på mig.. och när denna apparat väll funkar är blodtrycket precis på gränsen för högt... men konstigt!!!  så då vill hon inte först skriva ut pillrena... men efter många om och men får jag mitt recept och en ny tid för att komma in och kolla blodtrycket... 

sjukt irriterande att p-piller inte finns som receptfria!!!! 

men nu e de fixade så nu går lina säkert igen... 


                                              *skulle sakna den där stunden som vi har när vi till slut har blivit sams*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0