shululu...

lilla al fadjih... klockren. hade inte så mycket överst för den i början, men de e ju två otroligt sköna pojkar... tåls att säga flera gånger... 

kanske drar från kalla sverige på lördag, än så länge ser det ut så... haft lite problem med bokningen men idag ska det nog lösa sig... blir nog nästan en garanterad ospec till turkiet... mycket billig.. jag och frillan kommer att pressai solen tills vi blir som små pepparkakor.... och jag ska vina!!! eftersom allt här i livet är en tävling... och jag vinner alltid i slutändan. 

träffat sickan från lilla  jönsson i helgen... tydligen vän med en pojke som jag känner som känner mig och ger mig en puss ibland som jag då och då ger tillbaka... sickans flickvän hade inflyttningsfest var mycket trevligt... var dock sjukt sliten från i fredags då stinsen fyllde den gamla åldern 22... (HON FICK ANTI RYNKKRÄM AV MIG)... träffade öhlen och ådill på nattbussen, samt dunken... öhlen bar nästan hem mig.... nån slog mig i hvudet där....


svensk film e faktiskt bra, måste bara slå ett slag för patrik 1,5... mycket bra film! tycker jag... men inte dig... älskar du ändå. 
 
nu kommer jag försent till jobbet


                                                          *dreams last so long, even after you gone*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0