the wilde...

huhu... började lördagen med att ta massa fina familje  bilder... och även några på mig själv... läger upp dem när de e klara... blev några riktigt fina.. 

kom hem och fick en mysig puss.. nu ska  snart öhlen, ådill, min vän, grisen, mutsi och jag dra med bil till missis landställe för att tillbringa helgen med en kräftskiva som heter dugga där massa annat pack också kommer att vistas... håret är lockat väskan är packad så det är bara att dra till systembutiken snart när ådill har hämtat bilen... 

har upptäckt att youtub är ett ultimat ställe att göra spellistor på... 


                                                 *det är ni som e dom konstiga det är jag som e normal*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0