TURKLAND!!!

så nu e de klart... nu åker jag å frillan till turkiet på lördag kväll... vi tänker inte komma hem fören på måndag morgon, och de mycket tidigt... mohaha... jag kommer bli brunare än du!!!!   ska bli spännande och se vart man hamnar för ja, de blev ospec till turkiets syd kust... 

har inte varit de roligaste att jobba idag... men dagen slutade bra idag med middag hos kollega efter övertid... bara lite surt att dessa jävla tåg alltid ska krångla så i stället för 15 min tog de 40 att komma hemma... nu ska jag laga lite lunch tills i morgon. ge Svea och Zoë lite mat duscha och sen ska jag sova mycket gott... 

                         *goodnight sweetheart, well it´s time to go*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0