hallå!!




bild lånad från goggel.com

Veckan på nåttarö blev riktigt lyckad. Vi solade, tog det lungt och drack vin samt använde oss av utedass. Efter alla år som scout skulle man kunna tycka att man borde blivit härdad och inte tycka att de är något merkvärdigt, men fan va det kliar så fort man varit på ett, över hela kroppen, sitter nog i psyket, eller det gör det. (bilder kommer lite senare, som visar vad vi egentligen gjorde på ön). 

Men men, det var ett tag sedan nu vi var på nåttarö, har jobbat lite och inte gjort så mycket alls, undrar vad man egentligen har åstakommit denna sommar. Snart åker man till prag iaf, men först är det Stinsens inflyttningsfest imorgon, man kanske ska köpa nå fint...

Va hos tandläkaren idag och blev positivt överraskad, har tidigare skjutit upp besöken ganska länge, några år, eftersom att det är så jäkla dyrt, men nu gick jag iaf då jag misstänkte ett håll i en tand, vilket var mycket riktigt, den riskerar nu rotfyllning, Men iaf, de jag ville komma till var att jag inte behövde betala ett öre, först fick jag reducerat pris eftersom min tandläkare tyckte jag var så ung och hon ville att jag skulle komma tillbaka och sedan hade jag tydligen 600kr inesttående hos försäkringskassan så allt som allt skulle jag betala 20kr, vilket tandläkaren tyckte var onödigt, så jag gick därifrån utan att ha spenderat en ända krona. En liten guldkant i tillvaron som inte någon annan än jag blir glad av och bryr mig om, men så behöver man ju inte läsa detta om man inte vill. 


*you, it´s only you*

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej hopp schysst med tandläkaren skulle också kolla upp det där... tänder har man ju hört e bra att ha :)

2009-08-11 @ 12:45:41
URL: http://lillaigelkotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0