uppdatering av mitt liv av min VÄNS begäran:P

shululu... 
har äntligen slutat jobba heltid på mitt fruktansvärda tråkiga jobb... numera glider jag mest runt hemma och drar in en massa pengar, lever liv och lyx... och det var den största lögnen idag hittills. 

har börjat plugga till kulturtant (tant e jag ju redan ifs enligt de söta små pojkarna i min omgivning, så det är bara kultur som behövs dock)... och därför har jag valt att plugga teatervetenskap... nice tänker ni, men inte jag, denna vecka, de e roligt men va fan, trodde jag skulle kunna ta sovmorgon som student, men icke sa nike, förutom idag då jag tog en ofrivillig sov morgon till kvart i nio, vilket Dee Dee tyckte var tidigt... men men... har ett ton texter att komma igenom idag, och jag skulle behöva städa mitt hem inan jag drar till linköping denna helg.

jag ska tillsammans med Missis göra linköping farligt... eller inte!!! de e ju ändå bara jag. 

e dock mycket stolt över mig sj, efter månaders funderingar har jag kommit fram till den bästa presenten i år och den e till öhlen... vilket ger mig lite prestationsångest. det e ju fortfarande tidigt på året och det e ju fler personer som fyller år, och varje present bör ju överträffa den andra. men va ska man göra??!!

roliga saker som händer: sitter på tåget rätt mycket, typ varje dag. såg ett gammalt par i går. gumman satt och läste högt ur en tidning för sin man som konstant satt och slumrade till och då snarkade högt, mycket högt. för varje gång manen slumrade till växte gummans irritation och till slut gick det inte längre så hon visskar till sin man "skärp dig nu, alla stirrar på oss" varav mannen skricker tillbaka "jag ser inte nån jävel som tittar på mig" .. lite av de roliga försvinner i och med att du inte var där. but if you play it in your minde! aha... det var mycket roligt... eller du får tycka vad du vill... jag tänker iaf aldrig bli tanten som viskar, jag ska bli mannen som skriker. 




                                                                                  *I got a ticket to everywhere*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0