almost famous...

det är lördag kväll och sitter och kollar på en super film... tröttnat på all spritkonsumtion under helgerna och väljer att avnjuta de sista lediga dagarna åt att äta ostbågar och titta på film... ådill har druckit upp de sista av sin dyra flaska rött från toscana och tänt ett ljus (vilket han gjorde för ett tag sen)... jag sitter och njuter av min ensamhet... typ nu... 

är jag den ända som tycker att de luktar speciellt en sen sommarnatt eller vårnatt, när solen håller på gå upp eller precis har gått ner... det är inte varmt, men inte heller för kallt och det bubblar i hela kroppen, det känns som man skulle kunna springa ett mararton på bara adrenalin. man känner sig kär (fast typ inte i nån speciell)... ungefär samma känsla man får när man lyssnar på lars winnerbäck eller tittar på almost famous. har du inte set den se den... och det är gott igen att ta en cigg (fy fan vad de e äckligt att röka på vintern)

jag sitter och njuter hemma av vårkänslorna trotts det faktum att det är mycket kallt och vinter ute...  och jag e ju faktiskt också kär, trot eller ej!

                      

                               *jag vill ha dig som jag hade dig förut*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0