åter en söndag innan jobb...

somnade inte före 7 i morse... jag badade, drack te, snusade, tittade på serier, räknade får, blundade mm... tror jag dog av ren utmatning sedan..  de skumaste hände dock efter att jag hade vaknat 13 20 idag... kände att jag inte orkade va hemma så flydde till min kära granne, när jag står vid dörren för attt jag precis ska gå känns det som om någon står precis bakom mig och jag hör hur nån andas ut luft, med öppen mun så de låter som ett vind drag... blev sjukt rädd, höll på skita på mig nästan.. jag vet att det antagligen inte var någonting. fast jag vet att de var nåt, ni får tycka att jag är hur töntig som hellst, jag blev skit rädd iaf!!!

nu e jag hemma igen och jag har konstaterat att det inte är några spöken här... ska äta upp mina köttbullar som jag själv har rullat... kolla på alias och så tänkte jag ha lite ångest över att jag ska jobba i morgon... tur att man e ledig på tisdag...


det bästa med att vara ledig på tisdag är att man får betalt iaf :P...

fan måste parta till mig lite snart,.. kan ju inte gå och bli ett hemma månster, tur att sommaren snart e här!

                                                             *but I like it, like it, yes I do*
                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0