gossip girl vs handfängsel "skrivet den 1 dec"

de e jätte töntigt.. att följa de små tonåringars liv i new yorks lyx liv... 17 ska de vara men inte fan ser de ut att va de och inte beter de sig som de heller... men ack så roligt de e... tyvär så måste jag erkänna att lilla lina är en trogen tittare av gossip girl... bara idag har jag pressat 4 avsnitt sedan jag kom hem från mitt otroligt stimulerande arbete!!!! känner mig nästan som en lite blond wannabe eller nåt... men va fan... de e ju roligt, på något sjukt och vridet vänster. 

det är första december, snart e de jul men om bara fyra dagar nu så förväntar jag mig lite frukost på sängen.. mohahahaha... 

fick veta idag runt middagsbordet hemma hos min kära familj som jag besvärade med ett besök att min lilla bror fick veta hur det känns att sitta med handfängsel på... han fick inte ringa och inte gå på toaletten... vår käre mor var utom sig av oro när han inte kom hem. dessa stakars personer som så gärna ville bli poliser men inte riktigt fick till det.. (kanske inte behöver sig att detta skede, nej inte på krogen utan vid 719 vid åhlens) dessa väktare att trycka upp min bror mot en vägg, (kanske behövde det , men va fan)... man kan vella åtminstone få ringa sin mamma som är en otroligt sjukligt orolig person och säga att man kommer hem lite senare än planerat från krogen... och jag tror också på min brors ord att han hamnade i bråket pga att han försökte hålla tillbaka sin vän. varför skulle jag inte tro honom..  han är ju  min bror!

 nu ska jag gå tillbaka till mitt fjåtisturstande!!!



                                             *you, it´s allways you*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0