röd dag på en tisdag!

så otroligt skönt att va ledig en tisdag... blir som en liten mini helg... jag röstar för fler röda dagar. pga detta var det ju självklart att de behövdes en utgång... så jag ringde runt, grabbarna grus som alltid är sugna på öl var självklart på och stinsen som hade fått konstiga brev i lådan var inte sen att haka på då hon verkligen behövde "en" öl. 
dock blev jag av med två hundra... och jag vet inte hur detta har gått till.  tog ut tre hundra och spenderade en hundring på öl, fyra räcker ju för mig, och ja det var billig öl på stället... men jag lina, har blivit bestulen nu andra gången i mitt liv, först min mobil för ca 7 år sedan och nu två hundra kronor... va ska man säga.

kvällen slutade dock som man hade kunnat lista ut... dessa män, de tror att de alltid vet bäst, men vi känner er me,. mutsi stormade ut från hof, SKIT förbannad, öhlen fick jag bära hem trots att jag sa, nu e de bra... men de e ju så att pojkar alltid vet bäst, tur att han visste vart gränsen gick någorlunda iaf... han fick en ny bekant på vägen hem, ett bro räcke som stöttade honom under den mest kritiska perioden under kvällen... men han sa att han mådde mycket bättre sedan..

stinsen skrattade också åt mutsits lägenhets blogg..  idag har jag ätit frukost med frissan, handlat klädder, gått på bio med min vän, ätit middag med min vän och kommit hem till mys... nu e jag trött


                                                    *but you keep stopping me, release me*

Kommentarer
Postat av: Minvän

Hejje.. uppdatering från ditt liv önskas.. :)

2009-01-14 @ 00:16:31
URL: http://hannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0