är det sommar??!!

Sitter hemma, gör ingenting, kl är snart fem. Det är lördag!.
I morgon drar jag till Nåttarö med cam ggr 2. Vi ska sola, bada och dricka vin.
Men idag gör jag ingenting. Saknar han som gör mig glad. De senaste fem veckorna har vi totalt vart me varandra ca sex dagar, han har jobbat på kolo och igår åkte han igen. Vi kommer inte ses fören Nästa söndag, jag älskar honom. Kanske lite för mycket. 
Har inget jobb, skönt, men ändå tomt. Nästa vecka ska jag ha roligt. Men jag saknar han som får mig att älska mer än vad jag kan. 
Vi har bokat biljetter till Prag, tre dagar med öl, min syster yster, hennes aus pojk, och han som gör mig glad. 
Livet e bra, men idag gör jag ingenting


                             *kom ihåg mig då*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0