Mysiga söndagar...

Nu sitter jag här, har packat alla kläder, ska hoppa in i duschen, fixa ben och bikinilinjen, det krävs vid offentliga badplatser. 
Cam N och jag ska handla mat, Cam HH kommer ut till bryggan. Jag har handlat en stor mängd vin redan. 
Zoë har rymt, hon hoppa från balkongen för över en månad sedan, hon kommer inte tillbaka, hon är antagligen död. Nu är Svea ensam och hon hårar. Han ringde igår, ibland är man bortskämd, men jag saknar. 
nu ska jag hoppa in och duschen. sen ska jag packa klart för att sedan vänta på att jag ska åka... om en vecka kommer jag tillbaka. 
tur att min sambo är hemma så att ingen snor vårt hus. 




                                           'love is a burning thing*

Kommentarer
Postat av: Sofie

hej hopp gjort en blogg myself lillaigelkotten.blogg.se länkade på min sida till din om det e ok? hej hopp

2009-08-02 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0