Fejm!!!

Nu är ännu en produktion över. Tjenare kungen hade sin sista föreställning i lördags. 

Här ser ni lite av mina kreaktioner, före och efter. 
Eller ja, de e ju bara två...

  
 före: CUTIE           efter: MILLAN

 
före: MINI                  efter: ABRA


Lilla jag på jobbet



När man inte får stå i rampljuset längre, skapar man sitt eget.



The one i love. 


Nu borde jag göra mig i ordning, men katterna låter som bara den, kissar överallt och snart blir jag gallen. 
De ska kastreras, brutalt men nödvändigt, de ska få sin livmoder bort opererad. 

Nu borde jag göra mig i ordning, kl är snart ett och jag har en föreläsning kl fyra om politisk teater. 

På fredag ska jag sitta i möte med stadsteaterns ekonomichef. Det ni. 


* tjugifyra sju, varje jävla minut. vi jobbar och sliter här på fabriken, men ingen kan få oss...*


Kommentarer
Postat av: Matilda

men haha, varför blev jag "mini" för?!

och du det var bara de trasiga pride-hängslena jag inte ville ha, andra hängslen hade jag inget emot :p

2009-05-19 @ 14:21:02
URL: http://marthamydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0