god morgon!

vaknade första gången vid halv sju i morse, tänkte börja försöka gå upp tidigt, men så fel man kan ha. Kom inte upp fören vid åtta snåret. 

Har nu ätit frukost och sett en dokumentärfilm som handlade om en av de många teorierna som finns om hur pyramiderna är byggda, sjukt intressant. 



dokumentärfilmen går att hitta på svtplay.se

nu ska jag bara ta mig samman, göra mig i ordning, ta mig ner till biblioteket, åka till jobbet för att både plugga och jobba 
och sedan ska Öhlen troligtvis komma hem till mig i kväll. 


gud vad jag längtar till sommaren, och att vara klar med grupparbetet om kulturutredningen och det individuella reflektions protokollet. snart är teatervetenskap1 avklarat.



saknar landet på nämdö....


*jag skulle få den tiden för mig själv som jag sagt jag ville ha*

Kommentarer
Postat av: Linda

åå jag saknar oxå landet..

2009-05-21 @ 11:34:07
URL: http://lindalewander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0