Irritation!!!

Att det finns så mycket saker som man kan bli så enormt irriterad över!

För det första:
Pratade med min chef för ca 2 månader sen nu om att jag skulle komma in nån dag så att vi skulle kunna bestämma vilka tider jag skulle jobba i sommar. Hon skulle återkomma till mig då hon inte visste hur veckan skulle se ut pga av alla högar med jobb som hade samlat på sig. Tiden går och hon ringer inte, i stället var det jag som var tvungen att ringa upp och då får jag veta att de också har drabbats av den rådande finanskrisen nu och har vart tvungna att dra ner på ordinarie så därför kan de tyvär inte erbjuda mig nåt jobb.... Fullt förståligt! Men det var jag som var tvungen att ringa, varför kunde de inte ringt tidigare så jag hade kunnat söka något annat jobb i tid??? man bli bara en smula förbannad.

TUR ATT MAN HAR VÄRLDENS BÄSTA FAR. Han har nu fixat två jobb åt mig om jag inte skulle få något av de jobb jag sökt. 
TACK!...

För det andra:
Jag verkligen avskyr grupparbeten... dessa helt oengagerade människor som man blir tilldelad att arbeta med. Slutade igår med att det var jag som ringde runt till alla och skickade mail till dem vi behövde få tag på. Sedan kommer en person med förslaget att vi kan ju göra hela arbetet genom att maila till varandra... NÄMEN JA VILKEN IDÈ... för det är ju inte så att vi ska göra en bra presentation på 15 min och dessutom förbereda massa debatt inlägg till debatten gällande kulturutredningen.. nej då! Detta var även samma person som trodde att arbetslösheten inte alls är hög i Sverige och inte heller förstod sambanden mellan finanskrisen och alla industriers nedgångar... men men... det är nog synd om henne... 

För det tredje:
Ligger jag så otroligt mycket efter med skolan och allt som borde varit läst nu pga av allt jobbande med Fejms Produktion TJENARE KUNGEN, som däremot blivit mycket bra och gav stående ovationer från publiken. Men skolan är i kläm, stressen kommer och med dem ecksemen (eller hur man nu stavar).

För det fjärde:
Så har jag gjort illa knät och har nu haft ont i ca tre veckor, så jag gick till vårdcentralen och efter en turbo hastighet så förklarade läkaren för mig att jag har för små knäskålar, mina fötter är små och nätta och för lite skålade, att jag är lite hjulbent (de e typ raka) och att jag har nånting bla bla knä syndrom, vad nu det är. så jag får inte sätta mig ner på knä!!!


Anars så mår jag hur bra som helst!!!


                                                               *Jag skulle sitta på ett tåg mot Paris och låta Stockholm va*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0